lindabrak.reismee.nl

Bedankt!

Via deze weg wil ik nogmaals iedereen bedanken voor zijn/haar bijdrage aan het project waar ik aan meegewerkt heb. Zoals jullie hebben kunnen lezen is er al veel met het geld gedaan en waren ze er erg blij mee. De rest van het geld zal nog worden besteed in de toekomst. Ik heb in ieder geval met mijn eigen ogen gezien dat ze het goed kunnen gebruiken en dat het op een goede plek terecht komt! Bedankt daarvoor!

En ik wil de koffieclub nog bedanken voor de geheugenkaart die ik heb gekregen voor mijn e-reader met daarop foto's en muziek. Ik heb erg genoten van alle leuke foto's en ze vaak gebruikt om mezelf weer even op te vrolijken! Dank jullie wel!

En dan besluit ik nu definitief mijn verhalen op mijn blog. Iedereen bedankt voor het lezen en voor het plaatsen van de leuke en geinteresseerde reacties! Ook dat hielp als ik er even doorheen zat en een opkikker nodig had. Dan is het altijd fijn om te weten dat er mensen zijn dieaan je denken! Super bedankt!

Heel veel liefs,

Linda

Reacties

Reacties

Aartje en Herman

Jij ook bedankt dat je ons zo op de hoogte gehouden hebt van al je belevenissen, zo konden we toch een beetje meegenieten.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Commundo